  • Data: 2023-05-24 13:05:50
    Temat: Re: Ulga dla seniora a zdrowotne.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-24 o 12:40, cef pisze:

    > Logujesz się na pue.
    > Z prawej strony na górze klikasz zakładkę -
    > profil e-Płatnik.
    > Potem z lewej zakładkę -
    > dokumenty ubezpieczeniowe - dodaj dokument
    > z listy wybierasz ZUS ZBA -
    > potem albo wypełniasz ręcznie albo kreatorem.
    > Kreator wygodniejszy, bo wpisujesz tylko to co zmieniasz a resztę samo
    > edytuje.
    > Tam zobaczysz listę rachunków, które są wpisane do ZUS i możesz dodać nowy
    > ( akurat to sprawdzałem, bo przy tym wnisoku się okazało, że najstarszy
> [...]

    Dzięki za opis.
    Zaraz spróbuję.

    Aby w ogóle z prawej u góry wybrać zakładkę Płatnik (nie pamiętam, aby
    tam było 'e-') to wpadłem już po wysłaniu im pytania.
    Po kliknięciu zobaczyłem, że w moich danych jest miejsce na konto i już
    myślałem, że się totalnie wygłupiłem, ale tam się nie daje wypełnić więc
    może jednak nie tak totalnie.
    P.G.