  • Data: 2023-05-24 14:46:55
    Temat: Re: Ulga dla seniora a zdrowotne.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-24 o 13:34, Piotr Gałka pisze:
    > W dniu 2023-05-24 o 12:40, cef pisze:
    >
    > Spróbowałem - znów poległem.

    > To się udało.

    > Nie mam takiej zakładki. Jest tylko Płatnik - klikam go.

    Hmmm, ja mam profile: Ogólny, Ubezpieczony, Płatnik, e-Płatnik
    Pewnie trzeba aktywować e-Płatnika, bo ja mam aktywowany
    choć nigdy tego nie robiłem - może samodzielne składanie deklaracji
    uruchamia samoistnie taką akcję.

    > Nie ma tej zakładki.
    > Klikam 'Dokumenty i Wiadomości (korespondencja do ZUS)'.

    To juz nie ma co klikać, bo tam inne rzeczy są.
    W ustawieniach i konfiguracji profilu pewnie da się e-Płatnika aktywować,
    ale nie znam tego dobrze.

    > Dzięki za dobre chęci.
    >
    > Przypuszczam, że czegoś tam nie mam aktywowanego, czy coś w tym guście.

    Prawdę mówiąc ja też w Płatniku nie wiem gdzie co klikać, żeby coś znaleźć,
    ale dla takich klikaczy jak my, to Płatnik jest i tak dość przyjazny.
    Ma sporo kreatorów, sam sprawdza i weryfikuje - trudno złożyć
    dokument z błędami. Czasem muszę coś wypełnić w BDO albo UDT -
    tam to dopiero jest syf.