  • Data: 2003-07-23 17:00:44
    Temat: Zakupy do komputera na ST
    Od: towarzysz Vader <v...@w...rzeszow.net> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takitam sobie komputer na ST. Czy kazdy zakup, ktory robie z mysla o
    komputerze musi sie znalezc na EST?

    Np. kupilem do swojego grata listwe zasilajaca. Czy musze ja ujmowac w
    ewidencji czy wrzucam w koszty bez zadnych dodatkowych ceregieli?

    Jak natomiast postapic w przyadku gdy dajmy na to uszkodzilem dysk z
    wlasnej winy wiec nie przysluguje mi gwarancja. Kupilem wiec nowy i
    wsadzilem do komputera, wpisalem na EST. A co z tym starym? Pewnie jakos
    trzeba go zlikwidowac? Jak przykladowo moglby wiec wygladac protokol
    likwidacyjny? Czy taki protokol wystarczy?

    --
    towarzysz Vader - v...@r...wywalto.net
    http://www.rzeszow.net/