  • Data: 2004-06-08 08:36:27
    Temat: Re: cichy wspólnik
    Od: "Haszka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest taka umowa nienazwana (to jest pojęcie prawne, czyli umowa
    > która nie kwalifikuje się do żadnej nazwanej w KC umowy :))
    > określana jako "spółka cicha" właśnie.
    > Spróbuj poczytać:

    Gotfryd mam jeszcze jedno pytanie. Czy można wyodrębnić w takiej umowie, że
    ten udział mój jako osoby prywatnej, będzie dotyczył tylko częsci
    działalnosci tej spółki do której chcę wejść ? Sytuacja jest taka iż ta
    firma ma 3 knajpy, ja wnoszę kasę na dzialalności tylko jednej i tylko z tej
    jednej będę miała ewentualne zyski.