  • Data: 2011-05-20 12:18:17
    Temat: Re: sprzedane auto - pytania
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 May 2011 13:52:39 +0200, NieJorgnijSię napisał(a):

    > A po jaką cholerę sprzedawca ma informować wydział komunikacji?
    >
    > http://www.ubezpieczenie.com.pl/kupno__sprzedaz_auta
    _obowiazki_stron_krok_po_kroku/47,262.html

    Wierz dalej byle stronkom to się "przejedziesz" :)
    Ten obowiązek wynika z USTAWY z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu
    drogowym - dokładnie z art. 78 pkt 2.
    http://kodeks-drogowy.org/pojazdy/warunki-dopuszczen
    ia-pojazdow-do-ruchu
    "Właściciel pojazdu zarejestrowanego jest obowiązany zawiadomić w terminie
    nieprzekraczającym 30 dni starostę o:
    1. nabyciu lub zbyciu pojazdu"

    Masz jeszcze jakieś pytania?
    To łap jeszcze to: