  • 21. Data: 2008-12-30 15:25:25
    Temat: Re: Jaki program do KPiR polecacie?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    WAM wrote:

    > Jakby nie dziala :) po przekierowaniu na google.com widac:

    Jakby to powiedzieć: SOA#1.
    U mnie jest ok, a nawet lepiej niż przedtem, bo wcześniej
    gugiel w tej wersji pokazywał strony jakby z lokalizacji anglojezycznej,
    a teraz widzi zapytanie jako pl i wyrzuca polskie strony.

  • 22. Data: 2009-11-16 12:38:54
    Od: "AnnaZbrowska" <anna.zbrowska@WYTNIJ_TOpoznan.varico.com>

    Programu którego szukasz znajdziesz w ofercie firmy Varico na stronie www.varico.com.
    Pobierz najpierw z ich stronki pełnowartościową wersję Bezpłatny Start tego programu,
    do potestowania przez 30 dni. Istnieje przy tym możliwość możliwość wybrania wersji
    do swoich potrzeb. Po podjęciu przezemnie decyzji o zakupie programu KPiR
    dowiedziałam się że w cenie programu mam nieograniczony dostęp do serwisu
    telefonicznego, aktualizacji zawsze na czas i zgodnymi z regulacjami prawnymi, filmów
    instruktażowych w najwyższej jakości. Ogólnie obsługa sprzedawców i serwisantów nie
    pozostawia żadnych złudzeń że długo nie zrezygnuję z usług tej firmy! Obecnie firma
    wprowadziła do programów również kanał informacyjny dla klientów o nazwie VaricoNews,
    który pozwala być mi na bieżąco ze wszystkimi nowościami i aktualizacjami, bez
    odrywania się od pracy w programie - coś niesamowitego i niezwykle praktycznego.
    Nadmienię jeszcze, że w razie jakichkolwiek wątpliwości w działaniu programu mogę
    przesłać do nich swoje archiwum i nic za to nie płacę. - Polecam

  • 23. Data: 2009-11-16 22:46:35
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    AnnaZbrowska pisze:

    już raz pisałaś ten bełkot. Tylko nie pamiętam czy wtedy było to adres
    a...@p...varico.com czy po prostu a...@v...com.
    W każdym razie, skoro szukasz tępaków, którzy kupią ten szajs, to nie
    tutaj.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2009-11-19 18:36:44
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

> [...]
    > a...@p...varico.com czy po prostu a...@v...com.
    > W każdym razie, skoro szukasz tępaków, którzy kupią ten szajs, to nie

    To racja tutaj nikt tego nie używa.