  • Data: 2003-12-29 17:32:24
    Temat: Re: Odmowa wystawienia faktury
    Od: "vill" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:22474890.20031229160324@pik-net.pl...

    > Jeśli nie jest płatnikiem VAT. Ale wtedy musi wystawić rachunek.
    >
    > [...]
    >
    > --
    Witam
    Ja wystawiam dokument ktory w naglowku ma napisane faktura nr .... pomimo ze
    dotyczy sprzedazy nie vatowej dokladnie na podstawie sww jest to dzialalnosc
    zwolniona z podatku. Jednak z tego co mi wiadomo usluga transmisji danych
    jest w stawce 7%(na razie) i jako taka musi byc wystawiona wg. mnie jako
    faktura vat. Ktos kiedys tlumaczyl ze faktura, rachunek maja okreslone
    wymagane dane i to jest istotne. Wg. mnie nie ma juz okreslenia rachunek
    tylko faktura, a sww okresla czy i w jakiej stawce jest dana rzecz.
    vill