    From: "Dyzmund" <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Remanent "niedokończonych" produktów
    Date: Tue, 25 Sep 2007 17:07:10 +0200

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.ty7sz5p2ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Przy KPiR zakupy materiałów wpisujesz w dniu otrzymania i tyle.
    > Przy najbliższym remanencie niesprzedane wypadają z kosztów i tyle.
    Jest to najbardziej sensowne i jestem za.

    > Jeśli kasę którą dostajesz dostawałbyś także wtedy, gdybyś był non stop na
    > rauszu,
    > to wtedy to sa zaliczki. Ale jesli bez postępów prac nie ma kasy to to już
    > zaliczki nie są.
    > Tak samo jeśli dostajesz kase w cyklu miesięcznym - to sa płatności za
    > dany miesiąc,
    > a nie zaliczki.
    Nie bardzo rozumiem, może dlatego, że rzadko bywam na rauszu.;)
    A na powaznie, mogę prosić troszkę jasniej? "Ale jesli bez postępów prac nie
    ma kasy to to już zaliczki nie są." Jak nie ma kasy to wiadomo, że nie ma
    zaliczki bo co tu księgować?"

    > A w remanencie, czyli spisie z natury, ujmujesz to co w tejże naturze
    > posiadasz :)
    > Dlatego, żeby tenże remanent miał sens, musisz wpisywac zakupy materiałów
    > w dniu ich otrzymania.

    Czyli najprosciej jak się da, to lubię.