  • 11. Data: 2003-08-28 18:13:26
    Temat: Re: Uwaga !!! na Magdalena "Maddy" Wołoszczyk !!!
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Rozumiem złość "Maddy". Ale inwektywy - nie przystają w żaden sposób.
    Można
    > się z kimś nie zgadzać, można dyskutować, ale obrażać kogoś? fe, nie
    ładnie.
    > I nie ma tu nic na usprawiedliwienie Twego postępku. Jak ie chcesz komuś
    > odpisać - nie odpisuj. Ale nie obrażaj.

    INWEKTYWYYY ????????????????
    Przecież ta menda obraziła kobiete ..... Nemo czy Ty to rozumiesz ???????
    Nemo czy zdajesz sobie sprawę, że taki 21,5 IQ obraził kobiete, która tutaj
    wniosła ogromny pozytywny wkład w niejeden problem i nie ma znaczenia czy
    Tobie się to podoba, czy nie .........
    NIe pozwole na to by ktoś przy mnie obrażał kobiety i tyle.
    Nie jestem z Tych i nie jestem chrześcijaninem ..... jak uderzą mnie lub
    kobiete .... nie czekam aż walną mnie w drugi policzek a kobiete zabiją by
    potem moc zgodnie z prawem dać padlinie 15 lat z możliwością skrócenia.
    Ja wale aż nie połamie :))))))))) w realu też :)))))))))).

    a przepraszam tymko za to, że mie mając czasu na to by zdołować mendę tak
    chaotycznie napisałem.
    Moją intencją było wiecej, mocniej i dobitniej ........... może by zrozumiał

    fart

    Nemo ..można się z kimś nie zgadzać, można dyskutować ... ale zauważ .....
    ja zniżyłem się do jego poziomu ......wiec daj mi spokój
    :))))))))))))))))))))))
    kopnij sayymona ..... to przyniesie Ci ulge...... naprawde ....

    i proponuje ...... jeśli ktoś chce rzucić mimo wszystko tutaj jakieś
    przekleństwo ......... mam wspaniały zamiennik ....... proponiję wołać
    ....... sayymon sayymon sayymon ..... od razu mi lepiej

  • 12. Data: 2003-08-28 20:53:49
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > i proponuje ...... jeśli ktoś chce rzucić mimo wszystko tutaj jakieś
    > przekleństwo ......... mam wspaniały zamiennik ....... proponiję wołać
    > ....... sayymon sayymon sayymon ..... od razu mi lepiej

    doskonałe ! popieram....

    Darek SP2BZW

    P.S. Nemo masz i nie masz racji (to coś tak jak mawiał kiedyś były
    prezydent....)
    była sobie kiedyś ORKA (zresztą doszedłem czego dotyczy ten skrót, hi!)
    jest teraz Maddy (ze swoistym ale mnie odpowiadającym poczuciem
    humoru) czy chcesz, żeby uczestnicy tego forum (za mało śledzę, nie wiem
    czy zadajesz pytania czy tylko udzielasz odpowiedzi) nie mieli kolejnej
    "dobrej duszy" która sie lituje i często odpowiada (z jej strony patrząc)
    ma często idiotyczne pytania ???
    może nie mnie oceniać bo za rzadko odpowiadam (a nigdy nie zadaję
    pytań, hi!) ale ten "k...=sayymon" ) jakis chyba dzieciak bo nawet
    nie potrafi napisać swojego imienia i nazwiska (w której to klasie SP
    uczą ???) może spowodować takimi "przemyślanymi" postami, że
    na tej liście będą tylko opinie "zasłyszane od znajomych...."

  • 13. Data: 2003-08-28 21:57:10
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Sayymon" <k...@w...pl> wrote in message
    > Uwaga,
    >
    > Ten user jest wyjątkowo beszczelnym i chamskim typem.

    Mam odmienne zdanie.

  • 14. Data: 2003-08-28 22:08:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Aug 2003, Nemo wrote:

    >+ Rozumiem złość "Maddy".

    Możesz mnie oświecić do kogo ten tekst ?
    Jakby to rzec... "od zawsze" dopominam się o odpowiedzi
    pod właściwym kawałkiem cytatu, bo taki luzem rzucony
    kawałek z niejasnym dopiskiem (co "Maddy" robi w tym
    zdaniu ??) to ci, panie, od ustawy o VAT gorsze (opinia
    o ustawie o VAT i potrójnym zaprzeczeniu do znalezienia
    googlem ;>).
    Bez urazy poproszę, bo świadom jestem że masz pod ręką
    spory zapas cytatów z farta ! ;)

    >+ Ale inwektywy - nie przystają w żaden sposób. Można
    >+ się z kimś nie zgadzać, można dyskutować, [...]

    Jeśli to miało być do farta - to powiem krótko: nie,
    z tym co napisał Saymon nie da się dyskutować.
    Przykro mi. Ilość błędów formalnych i merytorycznych
    (brak wskazania przykładów i podstawy prawnej do
    owych przykładów, pomówienie na zasadzie "myślę
    że" itede [rym zamierzony]) wykluczają post z dyskusji
    merytorycznej.
    To tak abstrahując od stylu i formy poszczególnych
    wypowiedzi, dla jasności.

    >+ ale obrażać kogoś? fe, nie ładnie.

    Nieładnie, owszem. Uważasz że obelga z "celowym wprowadzeniem
    w błąd" przegrywa w konkurencji z fartem ? ;>
    IMHO to zależy ile razy przeczyta się post ;), znaczy:
    pytaniem pozostaje czy potepiając farta należy od farta
    *zacząć* :] - bo nie jest wykluczone, że inne niż
    "fartowe" argumenty mogą hm... nie być przekonujące :[
    Nie wiem co za intencje miał klakson, ale zadziałał
    najwyraźniej w ciemno...

    >+ Użytkownik "fart" <k...@g...pl> napisał [...]
    [...i też wyciął do kogo odpowiada. *ZA TO* to ja
    mu kiedyś krzywdę zrobię, ale to OT ;> !...]

    [...]
    >+ > sam glucie napisz kilka uwag porad do postow a pogadamy.......

    ...no i powiedz, czy abstrahując [j.w.] od stylu i formy
    treść jest przekonująca ;] ?

    Fart - przechlapałeś. Ilość nie przechodzi w jakość, jakby
    nie patrzeć twój post mógłby być skuteczny dopiero po
    przefiltrowaniu ;>, bo tak to się go czytać nie da :>,
    jeden argument na kilka linijek (bluzgów)....

    pozdrowienia, Gotfryd
    (czytający czasami ustawę o VAT... :>)

  • 15. Data: 2003-08-28 23:55:15
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Sayymon" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    >[ ]
    Nic nie mogłoby zmusić mnie do zacytowania tego obrzydlistwa.

    Mady dla mnie jest najwiarygodniejszą i najbardziej uczynną ( nie pomijając
    Gotfryda ) osobą piszącą na tą grupę.

    W moim odczuciu obraziłeś nie tylko Maddy ale i każdego z nas.
    Dla mnie przestałeś istnieć.

    nie pozdrawiam
    Ryszard

  • 16. Data: 2003-08-29 00:36:38
    Od: Pracodawca<i...@p...pl>

    > powiem tylko jedno - gdybyś był waiarygodny powinieneś podpisywać się raczej
    > "niefart"

    moze to tak z angielska ;))

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2003-08-29 07:02:17
    Od: "ALFA" <a...@l...pl>

    Zaraz!, Zaraz! Spoko! Chyba nie rozumiesz o czym piszę.
    No to ad rem: jestem za kulturalnym wypowiadaniem swych sądów. Jakie by one
    nie były. I to jest "esencja" postu. W ŻADEN sposób nie popieram - co tu
    dużo mówić - chamstwa. Stoję na stanowisku, iż o wszystko można się spierać,
    ale wiele (jeśli nie wszystko) można wyjaśnić. Chorobliwie wręcz nie znoszę
    jakiejkolwiek formy polemiki odbiegającej od zasad obowiązujących ludzi,
    których powinna cechować KULTURA.
    I to by było na tyle, jak mawiał....................

    pozdrawiam serdecznie.

  • 18. Data: 2003-08-29 08:51:27
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "ALFA" <a...@l...pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    znoszę
    > jakiejkolwiek formy polemiki odbiegającej od zasad obowiązujących ludzi,
    Szczególnie przykre jest to, że Maddy podpisuje się pełnym imieniem i
    nazwiskiem mając zaufanie do nas, że niczego złego ze strony grupowiczów,
    dla których tyle cennego czasu i swojej wiedzy poświęca, Jej nie spotka.
    Nie zdziwię się, jeżeli nas opuści i będzie to dla mnie zrozumiałe.
    I my wszyscy na tym stracimy, przez jednego idiotę schowanego za krzakiem.
    Ale cóż - taki jest Internet - każdemu ponoć wolno pisać co tylko chce - i
    takie są tego skutki. Dla mnie - nie do pogodzenia się z tymi złymi
    zwyczajami.
    WSm

  • 19. Data: 2003-08-29 10:23:39
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    > których powinna cechować KULTURA.
    > I to by było na tyle, jak mawiał....................

    ALFA ????????????????
    Coś mi się widzi, że to ty nie chcesz zrozumieć, że chamstwu należy
    przeciwstawić się siłom i godnościom osobistom.

    I to z wężykiem!!!!!!!!!!!

    ALFA .... może i masz rację, że można dzieciom tłumaczyć złe uczynki ......
    ale kurna jeśli dziecko popełnia w pewnych sytuacjach czyn nieprawny, to
    sądzi się je , jak dorosłego.
    ALFA nie mam nic przeciwko temu, byś był kulturalny....... nawet sam przy
    Tobie postaram się brać z Ciebie przykład .......

    ALFA a ja Ciebie widzę w następującej sytuacji. Facet okłada kobiete, tutaj
    będę antycypował, podchodzisz do nich, zakładam, że jesteś meżczyzną, i
    mówisz: "Przepraszam, czy mógłby Pan przestać okładać tą Panią, bo krew jej
    z nosa leci, złamany kikut ręki merda się przy tułowiu a z jamy brzusznej
    sączy się obficie potok krwi." i co siębędzie działo? Wg mnie to okładający
    odwinie ci kulturalnie raz albo drugi, krwią się zalejesz i na tym się
    skończy ...........
    Jeśli nie zdajesz sobie srawy, że jeszcze jesteśmy w dźungli to szybko
    zostaniesz sprowadzony na ziemię.
    Oby odbyło się to jak najmniej boleśnie ...... tego Ci życzę.

    ALFA ... dobrze zauważyłeś, ze można się spierać z ludzmi na Twoim poziomie,
    ja napisałem na początku, że staram się zmiżyć do mendy i tyle.....
    rozumiem, żę dla Ciebie i innych osób KULTURALNYCH z tej grupy, moje posty
    mogą być niezrozumiałe, więc przyjmijcie na wiarę, dogmat, że to jest jedyne
    właściwe postępowanie z tego typu ludzmi.
    Nie szukajcie proszę symptomów kultury tam, gdzie ich nie będzie nigdy.

    Jakże mi szkoda madrych kulturalnych, znajdujących się w tłumie chamstwa i
    gwałtu.
    Ich naprawdę boi zachowanie innych.

    fart

  • 20. Data: 2003-08-29 10:31:54
    Od: "Nemo" <a...@l...pl>

    Sorry, nieopatrznie "podpisałem się" jako ALFA. Prostuję: winno być Nemo.
    Przepraszam.