  • Data: 2012-08-01 09:34:01
    Temat: Re: jak nie byc zatrudnionym na czarno?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Wojciech,

    Wednesday, August 1, 2012, 1:05:27 AM, you wrote:

    > Który jest warunkowany.

    Oczywiście - bo od tego jest umowa.

    > Bo zapłacił?

    Ale czy ty aby rozumiesz, co to znaczy rozpowszechnianie? I czy na
    pewno chodzi o użytkownika? Użytkownik ma używać a nie rozpowszechniać.

    > Definicja "prawidłowego działania" jest rozmyta. W tym momencie "prawidłowo
    > działa na PHP 5.2" nie równa się "prawidłowo działa na PHP 5.3".

    Ale prawo do dostosowania do współpracy z innym programem jest
    bezwzględne. Art. 75 ust. 2 pkt 3 z mocy art. 76 nie daje się
    wyłączyć nawet umową.

    Nie mam siły, czasu i chęci na dalszą kopaninę z koniem.

    --
    Best regards,
    RoMan