  • Data: 2007-11-01 21:03:27
    Temat: Re: jak wprowadzić prywatny towar do firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 1 Nov 2007, MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Muzzy" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na szybko przychodzą mi do głowy 2 rozwiązania:
    > 1) Umowa kupna-sprzedazy z tą lub z dowolna inna osobą.

    Oczywiscie. I rachunek do tej umowy.
    Pytanie, co z VATem u sprzedawcy zadałem w poście obok - pytajacy nie
    raczył podać kwoty, a to IMO ważne!!

    > 2) Wprowadzasz jako własny środek trwały, a nastepnie "przeksięgowujesz" na
    > towar.

    Nie no, nie przesadzaj proszę.
    Jak uzasadnisz USowi że w roli środka trwałego wystąpiło u Ciebie np. 147
    żelazek, albo dajmy dla odmiany pół tony cementu i 70 m pręta stalowego,
    to mogą mieć opory ;)
    Pytający pisze: "towar"!

    pzdr, Gotfryd