  • Data: 2007-11-01 22:01:26
    Temat: Re: jak wprowadzić prywatny towar do firmy
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0711012200530.2852@athlon64...

    > Nie no, nie przesadzaj proszę.
    > Jak uzasadnisz USowi że w roli środka trwałego wystąpiło u Ciebie np. 147
    > żelazek, albo dajmy dla odmiany pół tony cementu i 70 m pręta stalowego,
    > to mogą mieć opory ;)
    > Pytający pisze: "towar"!

    Z połową tony cementu nawet ja widzę problem. Z żelazkami mniejszy, z prętem
    stalowym żadnego. :-) Ja sobie w ten sposób radzę z odbiornikami GPS z USA.
    Wprawdzie do ilości 147 szt jeszcze mi dość daleko, ale być może za pewien
    czas tę liczbę osiągnę. ;-) A co, lubię często zmieniać i mieć ciągle nowy.
    ;-)

    marekz