  • Data: 2004-12-29 10:57:40
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Faust napisał(a):
    > [ciach]
    >
    > Natomiast wykwalifikowany księgowy wie, że można pełną rachunkowość
    > prowadzić w sposób uproszczony,co to oznacza i dlaczego.
    >
    > Jeżeli zaś chodzi o "społeczne" prowadzenie ksiąg, to na gruncie prawa
    > podatkowego owszem można o ile zapłaci się odpowiedni podatek z tytułu
    > nieodpłatnego świadczenia usług.Znając pazerność naszych organów, myślę że
    > jednak taniej wyjdzie zapłacić 300 zł księgowemu.

    I te 300zł to jest narawde symboliczna opłata. Nawet uproszczna
    rachunkowośc generuje sporo dodatkowcy dokumentów i czynności.
    Normalne pełne księgi zaczynają się od 1500zł (na głębokiej prowincji
    może taniej, ale w Warszawie pewnie sporo wyżej)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813