  • Data: 2004-12-30 16:52:48
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: Andrzej <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Faust wrote:

    > No i nareszcie wiemy o co chodzi!
    > jako przedstawiciel wrednego zawodu księgowego sprowadzę tą dyskusję do
    > konkretów
    >
    > 1. szanowny pan zalewał nas postami o działalności stowarzyszenia pro
    > publico bono, gdy tymczasem prawda jest odmienna - pan i pańscy koledzy
    > chcieliście sobie zafundować tani dostęp do internetu i wiedzeni
    > instynktem podwórkowego spryciarza stwierdziliście, że można założyć
    > stowarzyszenie, co pozwoli ominąć poniektóre przepisy podatkowe i prawa o
    > telekomunikacji

    uwielbiam ludzi osadzajacych innych ludzi po tym co przeczytali
    internecie :)
    poniektore przepisy podatkowe i owszem, natomiast telekomunikacyjne nie -
    pismo+16,50 oplaty skarbowej, wiec po co

    > 2.oczywiście "oszczędzanie" pieniędzy nie jest niczym
    > złym, ja to popieram i swoim klientom doradzam jak to robić, natomiast w
    > przeciwieństwie do pana nie ubieram się w piórka pokrzydzonej przez
    > wszystkich dziewicy orleańskiej

    tu chyba pan przeadzil po prostu

    > 3.nie widzę w tym przypadku żadnych
    > powodów, tak prawnych jak i moralnych, aby ktokolwiek prowadził wam księgi
    > poniżej stawek funkcjonujących na rynku. poprostu pan i pańscy koledzy
    > będziecie musieli podnieść składki członkowskie celem pokrycia kosztów
    > działalności stowarzyszenia, w zamian za niewątpliwą przyjemność
    > surfowania po sieci

    ja nie widze tutaj zadnych przeslanek moralnych jak i rachunkowych, by
    placic komus co miesiac za wpisanie 16 sum, dat i numerow rachunkow i
    sporzadzenie bilnasu na koniec roku 300 zl
    gdyz obsluga jednego KP wyniesie 25 zl, troche duzo jak za 2 minuty roboty

    > 4.w sumie, nawet po zapłaceniu księgowemu i tak koszty
    > waszego dostępu do sieci będą niższe niż gdybyście zarejestrowali
    > "normalną" firmę providerską

    w sumie
    dopisanie do firmy znajomego dzialalnosci telekomunikacyjnej jest najtanszym
    rozwiazaniem i najprostszym
    :)

    > Jak pan widzi dyskutowanie z księgowymi nie jest rzeczą łatwą, zaś ich
    > wredniactwo znane jest na całym świecie od stuleci,gdyż rolą tego zawodu
    > jest sprowadzanie tematu rozmowy do konkretnych faktów odartych z
    > ideologiczno-filozoficzniej otoczki.
    > Czego sobie i panu życzę.

    tak widze, dyskutownie z ksiegowym nie jest rzecza latwa, jednak slowa jakie
    padly z pana strony pozostawiaja wiele do zyczenia

    pozdrawiam

    andrzej