  • Data: 2004-12-30 09:02:07
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: "Faust" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > upraszczajac cala sprawe
    > 15xKP skladki czlonkow, jedna fakruta za internet
    > 15xKP=faktura za internet
    > zysk 0 zl
    > cala rachunkowosc stowarzyszenia
    > nic nie przybedzie, nic nie ubedzie

    No i nareszcie wiemy o co chodzi!
    jako przedstawiciel wrednego zawodu księgowego sprowadzę tą dyskusję do
    konkretów

    1. szanowny pan zalewał nas postami o działalności stowarzyszenia pro
    publico bono, gdy tymczasem prawda jest odmienna - pan i pańscy koledzy
    chcieliście sobie zafundować tani dostęp do internetu i wiedzeni instynktem
    podwórkowego spryciarza stwierdziliście, że można założyć stowarzyszenie, co
    pozwoli ominąć poniektóre przepisy podatkowe i prawa o telekomunikacji
    2.oczywiście "oszczędzanie" pieniędzy nie jest niczym złym, ja to popieram i
    swoim klientom doradzam jak to robić, natomiast w przeciwieństwie do pana
    nie ubieram się w piórka pokrzydzonej przez wszystkich dziewicy orleańskiej
    3.nie widzę w tym przypadku żadnych powodów, tak prawnych jak i moralnych,
    aby ktokolwiek prowadził wam księgi poniżej stawek funkcjonujących na rynku.
    poprostu pan i pańscy koledzy będziecie musieli podnieść składki
    członkowskie celem pokrycia kosztów działalności stowarzyszenia, w zamian za
    niewątpliwą przyjemność surfowania po sieci
    4.w sumie, nawet po zapłaceniu księgowemu i tak koszty waszego dostępu do
    sieci będą niższe niż gdybyście zarejestrowali "normalną" firmę providerską

    Jak pan widzi dyskutowanie z księgowymi nie jest rzeczą łatwą, zaś ich
    wredniactwo znane jest na całym świecie od stuleci,gdyż rolą tego zawodu
    jest sprowadzanie tematu rozmowy do konkretnych faktów odartych z
    ideologiczno-filozoficzniej otoczki.
    Czego sobie i panu życzę.