  • Data: 2004-12-29 11:10:59
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cqu1n1$suk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jeżeli zaś chodzi o "społeczne" prowadzenie ksiąg, to na gruncie prawa
    > podatkowego owszem można o ile zapłaci się odpowiedni podatek z tytułu
    > nieodpłatnego świadczenia usług.Znając pazerność naszych organów, myślę że
    > jednak taniej wyjdzie zapłacić 300 zł księgowemu.

    podatek od robienia czegos za darmo, dobrze ze przed swietami zaden poborca
    mnie nie widzial
    podsumowujac dyskusje
    stowarzyszenie zwykle to koszty minimum 300 zl w ksiegowosci
    dla ludzi, ktorzy chca cos porobic za friko to przeklenstwo, bo chcac
    rozliczyc sie ze swoich skladek, jakis materialow biurowych, ewentualnie
    telefonu dla stowarzyszenia czyli jakies 200 zl, okazuje sie ze wiecej kasy
    zabiera ksiegowy niz dzialalnosc statutowa

    na marginesie dodam, ze prowadzenie minimalnej rachunkowosci dla firmy
    kosztuje 100 zl :)
    w dodatku w przeciwienstie do stowarzyszenia, moze ja prowadzic sam
    zainteresowany
    oczywiscie pomiajam zusy itp, zarejestruje na babcie :)

    czyli lepiej cos sprzedawac, niz robic za darmo
    chyba sie wyprowadze z tego kraju :)

    pozdrawiam

    andrzej