  • Data: 2004-12-30 18:07:30
    Temat: Re: ksiegi rachunkowe
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Faust" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cr1f7p$du3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jakie
    >
    > Szanowny Panie.
    > Do życzenia to pozostawia Pański nonszalancki stosunek do pracy
    > księgowego.Co widać powyżej.Skoro to takie łatwe, to proszę prowadzić
    księgi
    > samemu.Z tego co Pan pisze to już wkrótce może Pan znaleźć się za
    kratkami,
    > i właśnie za unikanie takich problemów płaci się księgowym, nie zaś za
    > wpisywanie kwitków do tabelek.

    przepraszam, ze urazilem wielka gildie

    prowadzenie ksiag nie jest latwe, stad moje pytania na tym forum, jesli nie
    chce pan udzielac pomocy, to nikt pana do tablicy nie wywolywal i jednak
    ciety jezyk prosze zachowac dla siebie

    sprawa zostala wyjasniona, powstanie kolejny "provider" na sprzecie klasy
    soho :) (zeby nie bylo watpliwosci - sprzet ten jest dobry i tani)

    pozdrawiam
    i dziekuje za glos wdyskusji

    andrzej