    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: okulary dla informatyka - w koszty?
    Date: Mon, 21 Jul 2008 12:03:06 +0200

    Tristan wrote:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 lipiec 2008 11:28
    > (autor Gotfryd Smolik news
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0807211122540.2096@quad>):

    > No, codzienne czynności polegają na patrzenie na monitor :D
    > Generalnie chyba rzadko się trafia taka przypadłość, że w pracy są okulary
    > potrzebne, a w domu nie.

    No popatrz, a mój tata właśnie ma okulary które używa *wyłącznie* w pracy.
    Tzn jest dalekowidzem i ma okulary tzw. do czytania. W pracy siedzi
    zagrzebany w papierach, po pracy w zasadzie nie ma kontaktu ze słowem
    drukowanym (jak mówi, wystarczająco się naczyta w robocie), a do tych
    krótkich chwil odczytania czy to olej czy ocet wystarczają mu same oczy i
    oddalenie butelki na długość ręki :). Wobec czego zostawia okulary w pracy.

    p. m.