-
Usługi pośrednictwa w sprzedaży niekiedy bez podatku u źródła
... na jego rzecz udzielane żadne pełnomocnictwa i w ramach świadczonej usługi pośrednictwa nie dokonuje na rzecz wnioskodawcy usług w zakresie przetwarzania danych, badania rynku oraz usług reklamy wnioskodawcy. Głównym celem usługi świadczonej przez kontrahenta jest możliwość sprzedaży przez wnioskodawcę wyrobów na ... celem jest kształtowanie popytu ...
-
NKUP-y a refakturowanie kosztów
... działalności. Zgodnie z ugruntowanym poglądem, do kategorii wydatków mających na celu osiągnięcie przychodów zalicza się między innymi koszty reklamy. Pod pojęciem reklamy należy rozumieć działania podmiotu gospodarczego, mające na celu kształtowanie popytu na dane towary, usługi lub markę, poprzez zachęcenie jak największej liczby potencjalnych ...
-
Organizacja targów bez podatku u źródła
... za reklamę działania, których celem jest kształtowanie popytu poprzez poszerzenie wiedzy ... popytu. Mając na uwadze powyższe rozważania, wskazać należy, że usługi nabywane od zagranicznych kontrahentów polegają w gruncie rzeczy na przygotowaniu i udostępnieniu Wnioskodawcy stoiska na danych targach. Sam zaś udział Spółki w targach nakierowany jest na ...
-
Mecz piłki nożnej jako koszty uzyskania przychodu firmy?
... nie uważa się za koszty uzyskania przychodów kosztów reprezentacji, w szczególności poniesionych na usługi gastronomiczne, zakup żywności oraz napojów, w tym alkoholowych. Ustawa ... podatnika mające na celu rozpowszechnienie wiedzy o oferowanych przez niego produktach lub usługach, działania których celem jest kształtowanie popytu, poprzez poszerzenie ...
-
Podwyżka VAT to koszty dla firm
... ochrony mienia oraz utrzymania nieruchomości. Niepewność w sprawie wpływu VAT na popyt Przeprowadzona ankieta nie potwierdziła obaw o kształtowanie się popytu ze strony ostatecznych odbiorców produkcji. Jedynie mniejszość przedsiębiorców spodziewa się spadku popytu na swoje towary i usługi wskutek zmian stawek VAT. Kwestia ta wymagać będzie jednak ...