-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... jako płatnika PIT i składek ZUS sprawiają, że ta formuła prowadzenia reklamy w sieci staje się nader uciążliwa. W mojej ocenie jednak istnieje podstawa, aby ... życiu. Konkursy organizowane przez Internet Jednym z narzędzi marketingu jest wzbudzanie u konsumentów zainteresowania produktem, bądź marką, przez obietnicę otrzymania określonego dobra. W tym ...
-
Wydobycie kryptowaluty - skutki podatkowe
... się ostatnio przedmiotem zainteresowania opinii publicznej. Wszystko to za sprawą niebotycznych wartości oraz nagłych wahań kursów. A ... swojej mocy obliczeniowej dla całego systemu Bitcoin i za potwierdzenie transakcji występujących w sieci kryptowaluty. Bitcoiny przyznawane są automatycznie osobom wskazanym przez algorytm. Ponieważ kryptowaluta ma ...
Tematy: formy opodatkowania, podatki, podatek od firmy, działalność gospodarcza, przychody podatkowe, zbycie praw majątkowych, Bitcoin, Ethereum, kryptowaluty, inwestowanie w kryptowaluty, kryptowaluta, sprzedaż kryptowaluty, handel kryptowalutą, waluty wirtualne, wydobywanie kryptowalut, kopanie kryptowaluty, podatek CIT, podatek dochodowy od osób prawnych -
Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie
... z tym spółka zamierza ponieść koszty związane z prowadzeniem działań reklamowych zmierzających do wypromowania oraz zwiększenia zainteresowania nowym produktem. Działania reklamowe, jak wskazano, w głównej mierze mają być prowadzone za pośrednictwem sieci Internet. Sprecyzowano, że będą to następujące systemy: system reklamowy xxx, pozwalający na ...
Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę, reklama internetowa, marketing i reklama, promocja i marketing, kampania reklamowa, sprzedaż przez internet, platformy sprzedażowe, prowizja od sprzedaży, podatek dochodowy, podatek od firmy, koszty podatkowe, odliczenia podatkowe, prawo do ulgi, odliczenie ulgi, wydatki a koszty, podatek PIT, podatek CIT -
Izba skarbowa: ograniczony zakres działania
... wskazanych powyżej uprawnień do zbierania informacji o podatnikach czy ich działaniach w sieci. Również przepisy Ordynacji podatkowej nie mogą stanowić podstawy prawnej dla ... podmiot prowadzący konkretny serwis. Samo upublicznienie będących w centrum zainteresowania organów podatkowych informacji o użytkownikach serwisów, nie oznacza automatycznego ...