  • Data: 2021-07-26 13:51:50
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nikt w
    <news:e323f88b-acb5-4b7d-b65f-4308c5872371n@googlegr
    oups.com>:
    Nikt w
    ^^^^^
    oups.com>:

    > poniedziałek, 26 lipca 2021 o 10:59:25 UTC+2 TomN napisał(a)> Odesłałeś podpisaną
    korektę kiedy?

    > Nie jesteś na bieżąco. Już się nie odsyła. Teraz, mówiąc w pewnym uproszczeniu,
    obowiązuje możliwość udowodnienia obustronnego uzgodnienia korekty zamiast podpisu na
    kopii.

    Z grusza to nie zrozumiałeś, ale nie dziwi mnie to, bo taki nick
    (podkreśliłem) sam się tłumaczy.

    Czy ja gdzieś pisałem, że ma fizycznie odesłać, czy, żeby w papierach
    zapisał, że księguje za lipiec, bo nie mógł wcześniej "uzgodnić"obu korekt?
    Uzgodnił w lipcu, więc YPB?
    --
    'Tom N'