  • Data: 2021-07-27 00:20:37
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > Bo jeżeli nie odesłałeś to odeślij obie dzisiaj i obie uwzględnij
    > rozliczeniu lipca

    Nie dostałem powiadomień, odnośnie waszych odpowiedzi ;/

    Korektę (rabat) na -13,52 dostałem tylko mailem (więc nie miałem co odsyłać), mam ją
    zaksięgowaną.

    Korektę do korekty (która ma anulować poprzednią korektę) otrzymałem 23 lipca.
    Chcę ją odesłać pocztą lub skanem (choć się przepisy zmieniły), ale ta tabelka mi się
    nie podoba.
    Czy nie powinno być zero? a nie plus 13,52?
    Tak to wygląda:
    https://i.ibb.co/QXmk1MG/korekta2.jpg

    Jak rozumiem powinienem teraz to zaksięgować +13,52 PLN w pozostałe wydatki.