  • Data: 2021-07-27 22:29:07
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz sie chlop uparl poprzedniej nie przyjac, i ma klopoty :-)

    No właśnie.

    Jakbym teraz napisał, że nie chcę tej korekty (i jednak "wezmę" rekompensatę).
    To i tak by nie ułatwiło sprawy bo by nie anulowali korekty/tej "tabelki" tylko
    wystawili
    korektę do korekty do korekty i rzeczywiście trafiłbym na oddział zamknięty ;]

    Ciekawe co ich księgowość powie i czy nie wyskoczy od razu z korektą do korekty
    tabelki ;]

    Najbardziej mnie irytuje, że ponad 2 tygodnie wysyłali/szedł ten list.
    I znów mało czasu do końca miesiąca.

    > Ale ciekawe ja to wystawca zaksieguje ... "Razem 0" ?
    > To pewnie beda klopoty z JPK :-)

    Tu raczej nie ma problemu.
    Przy poprzedniej wpisali sobie przychód ze znakiem minus.
    To teraz zapiszą ze znakiem plus ;]

    I wyjdą na zero. Podobnie ja pozostałe wydatki (-+).

    Ale ta ich korekta wygląda dziwnie i nie do końca mówi to co chcieli uzyskać ;]

    Być może pisali razem zero po to, aby zaznaczyć, że żadnej kasy mi nie wypłacili i
    nie wypłacą.

    BTW czysto teoretycznie pytam, ta korekta do korekty zmniejsza mi podatek to
    jest obowiązek, abym ją zaksięgował?