  • Data: 2021-07-27 17:17:44
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Adam w
    <news:d3928971-ac1e-498f-a4ef-0ff058e02c2dn@googlegr
    oups.com>:

    > Witaj

    > Twoje uszczypliwości nic kompletnie nie wnoszą - nie chcesz nie czytaj.

    Uważsz, że twoje dziecięce problem z 15 srebrników interesują kogokolwiek?

    > Dla osób postronnych to ten wątek, rzeczywiście jest nudno-żenujący.

    No właśnie, przestań pisać, będziesz zdrowszy :P

    Tymi drobiazgami też się nie przejmuj...
    Będziesz obracał milionami, to tu nawet nie zajrzysz, ale się spytasz
    adwokata, który za przywitanie na ulicy cie skasuje na dużą bańke...

    > Dla mnie ta cała sprawa jest mega wk*jąca i czasochłonna.

    ROTFL

    > Pozdrawiam.

    Kłamczuszek :P

    --