  • Data: 2021-07-27 13:59:24
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Aktualizacja.
    Napisałem do OVH w zgłoszeniu (u nich w systemie)
    - potwierdzam otrzymanie dokumentu korekty do korekty
    - zapytałem czy korekta jest OK (bo mam wątpliwości, że winno być 0)
    i czy księgowość to widziała/zatwierdziła.
    Pocisnąłem na czacie, że mam pilną sprawę z tym zgłoszeniem
    i obiecali, że przekażą do księgowości moje wątpliwości.

    Mam nadzieję, że jutro (a nie za tydzień ;) odpiszą i się ta sprawa rozwiąże.

    Niestety nie spytałem, czy mam w razie co im odesłać poleconym kopię, ale wiedzą że
    dostałem korektę.