  • Data: 2021-07-28 15:36:23
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za włączenie się do dyskusji.

    Kilka lamerskich pytań:
    1. Czy mam im tę korektę korekty (tabelkę) odesłać (mam 2 egz.) podpisaną poleconym.
    Czy nie muszę (w sumie przez system napisałem, że otrzymałem + zmiana przepisów).
    Nawet jak teraz wyślę, to i tak w lipcu nie dojdzie. Czy liczy się ewentualna
    data wysyłki, czy otrzymania?

    Czy (nie)otrzymanie ode mnie podpisanego egzemplarza determinuje możliwość
    księgowania
    przez nich lub przeze mnie tej korekty?

    Najchętniej bym to jak najszybciej zaksięgował i zapomniał o temacie.

    2. Czy jednak czekać na ich ewentualną odpowiedź (odnośnie moich wątpliwości do tej
    korekty)?
    Bo może przyślą poprawioną.

    3. Czy w ogóle muszę to księgować (zaksięgowanie zwiększa podatek)?
    Jak nie muszę księgować to czy muszę trzymać ten "dokument" w papierach?