  • Data: 2021-08-09 20:06:03
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29 lip 2021 o 19:54, Kviat pisze:

    > Nie ma już daty sprzedaży!

    Nie jest obowiązkowa.

    > Ludzie, do cholery, czytajcie przepisy!

    > Art. 106e. 1. Faktura powinna zawierać:
    > 1) datę wystawienia;
    > (...)
    > 6) datę dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi
    > lub datę otrzymania zapłaty, o której mowa w art. 106b  ust. 1  pkt 4, o
    > ile taka data jest określona i różni się od daty wystawienia faktury;
    > KONIEC CYTATU

    > Nie ma żadnego punktu w którym wymieniona by była data sprzedaży.

    Jest zakaz umieszczenia 'daty sprzedaży'?
    Jeśli nie ma -- uznaj, że owa 'data sprzedaży'
    jest jedną z masy nadmiarowych informacji...

    > Albo weźcie sobie do ręki jakąś fakturę wystawioną przez kogoś
    > normalnego

    Może weź do swej ręki -- zobaczyć można masę dat, masę osób
    biorących ;) udział w transakcji itd. czy masę bardzo ważnych
    informacji zawartych w numerze, który księgowa (przykładowo ja,
    choć brak mi macicy) musi sumiennie umieścić w swych bazach...

    Bywa, że nie ma daty wystawienia -- *chyba* w elektryzowaniu...
    Widziałem dwie takie -- masa różnych dat, masa różnych ozdUPek,
    ale brak 'daty wystawienia'...

    > (przecież macie jakieś koszty i bierzecie faktury!) i na tych
    > fakturach jest jak wół: "Data zakończenia dostawy/usług" - albo
    > podobnie...,

    Niekoniecznie jest.

    > A NIE DATA SPRZEDAŻY.

    Bywa 'data sprzedaży' -- wówczas należy uznać ją za ozdUPkę...

    --