  • Data: 2021-07-30 08:11:52
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:sduq0e$1sqv$...@g...aioe.org...
    W dniu 29.07.2021 o 11:58, J.F. pisze:

    >Nie ma już daty sprzedaży!
    >Ludzie, do cholery, czytajcie przepisy!

    Za czesto sie zmieniaja :-(

    >Art. 106e. 1. Faktura powinna zawierać:
    >1) datę wystawienia;
    >(...)
    >6) datę dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania
    >usługi lub datę otrzymania zapłaty, o której mowa w art. 106b ust. 1
    >pkt 4, o ile taka data jest określona i różni się od daty wystawienia
    >faktury;
    >KONIEC CYTATU

    >Nie ma żadnego punktu w którym wymieniona by była data sprzedaży.

    Zwał jak zwał.
    Co wpisac w korekcie do korekty ?

    No i ... ma byc taka data. A nie ma :-)

    >Albo weźcie sobie do ręki jakąś fakturę wystawioną przez kogoś
    >normalnego (przecież macie jakieś koszty i bierzecie faktury!) i na
    >tych fakturach jest jak wół: "Data zakończenia dostawy/usług" - albo
    >podobnie..., A NIE DATA SPRZEDAŻY.

    A kto ma na czole napisane, ze jest "normalny" :-)

    >I takie są efekty wystawiania korekt przez ludzi, którzy nie mają
    >pojęcia co robią.
    >Przecież jakby korekta odnosiła się do dokumentu źródłowego (tak jak
    >powinno być A NIE DO POPRZEDNIEJ KOREKTY), to by nie było żadnych
    >wątpliwości jaka data powinna być.

    Niby tak, ale tu akurat mamy przypadek, ze pierwsza korekta byla
    bledna, a przynajmniej odbiorca tak uwazal.
    I co teraz - korygujemy oryginalna fakture ponownie, czy korygujemy
    korekte ?

    I juz nie ma speca, ktory ma pojecie, jak to zrobic :-P

    J.