  • Data: 2013-01-30 12:06:01
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: max441 <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-29 08:51, cyklista pisze:

    > Chyba 2013 :) ???

    Oczywiście 2013. Ależ mnie przeniosło w przyszłość :-)

    > ale jest też zapis, że
    >>
    > Podejrzewam, że nie przemyśleli do końca tego zapisu. Ale wygląda, jak
    > wygląda i to, że nawet producent napisze Ci e-maila, że jest inaczej
    > niczego nie zmienia, dopóki ten zapis jest w licencji.

    Zapis w pewnym sensie sprytny, bo bez zakupu licencji na kolejny rok
    ciężko zakończyć rok bieżący. A jak już się kupi licencję na kolejny
    rok, to mija ochota żeby się przesiadać na inny program. Oczywiście
    można się przesiąść odpowiednio wcześniej, ale pewnie mało kto o tym
    pomyśli.

    100 zł rocznie za
    > taki program to i tak niewiele w porównaniu z konkurencją, ale nie
    > wiadomo jak dalej potoczą się losy tego programu.

    Mi wystarcza wersja za 50 zł - to już zupełnie niewiele.

    Przez kilka ostatnich
    > miesięcy nie było żadnych aktualizacji, co pozwala przypuszczać, że były
    > jakieś zgrzyty między producentem a Rzepą, jeżeli za rok współpraca się
    > urwie, to może być różnie. Sytuacja byłaby klarowniejsza, gdyby
    > sprzedawali program pod własną marką.

    Chyba do tego wszystko zmierza. Już teraz licencje sprzedaje producent a
    nie RP. Korzystają tylko z kanałów dystrybucji RP i wypromowanej marki
    programu. Jeśli będzie się opłacało, to pewnie będą to ciągnęli dalej.
    Kto wie, może za rok cena wzrośnie.

    > Z tego względu zastanawiam się nad przesiadką na :
    >
    > http://www.lefthand.com.pl/pl/subsites/cennik_mk/#mk
    pricelist

    Ciekawa propozycja. Też myślę o przesiadce, ale do tej pory nie miałem
    czasu na szukanie alternatywy.

    > Wprawdzie cena zakupu trochę wyższa, ale aktualizacje już w
    > porównywalnej cenie.
    > Problem tylko z przeniesieniem danych.

    Fakt, to trochę zniechęca, ale przy odrobinie zacięcia do przejścia.