  • Data: 2013-01-30 16:00:24
    Temat: Re: Pytanie o program "Mała Księgowość"
    Od: cyklista <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.01.2013 12:06, max441 pisze:

    > Zapis w pewnym sensie sprytny, bo bez zakupu licencji na kolejny rok
    > ciężko zakończyć rok bieżący. A jak już się kupi licencję na kolejny
    > rok, to mija ochota żeby się przesiadać na inny program. Oczywiście
    > można się przesiąść odpowiednio wcześniej, ale pewnie mało kto o tym
    > pomyśli.
    Producent napisał mi w e-mailu, że chodzi oczywiście o brak możliwości
    aktualizacji po 31.12.2013 i że zwróci uwagę gościom z Rzepy, żeby
    zmienili ten zapis tak.aby nie wzbudzał kontrowersji. Póki co jest jak było.

    > Przez kilka ostatnich
    >
    > Chyba do tego wszystko zmierza. Już teraz licencje sprzedaje producent a
    > nie RP. Korzystają tylko z kanałów dystrybucji RP i wypromowanej marki
    > programu. Jeśli będzie się opłacało, to pewnie będą to ciągnęli dalej.
    > Kto wie, może za rok cena wzrośnie.
    Nie wiadomo, jaki jest układ między nimi, czy Rzeczpospolita jest tylko
    pośrednikiem w dystrybucji, czy też ma jakieś prawa do samego programu.

    pricelist

    > Ciekawa propozycja. Też myślę o przesiadce, ale do tej pory nie miałem
    > czasu na szukanie alternatywy.

    > Fakt, to trochę zniechęca, ale przy odrobinie zacięcia do przejścia.

    Dobrze byłoby, gdyby ustawodawca w jakiś sposób skłonił (zmusił)
    producentów oprogramowania księgowego do instalacji mechanizmów
    eksportu i importu danych.