  • Data: 2003-08-02 12:14:35
    Temat: Re: Re[4]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > Chwila.
    > Wpłacają na ten rachunek "z którego płacisz podatki" (wtedy
    > nie mam pytań) czy *ten który podałeś na NIP-1* ? To są
    > dwa różne przypadki, które mogą być rozłączne :)
    > Bo jeśli ten który jest na NIP-1 - to przeczytaj raz jeszcze
    > uwagę Cezarego... Załóżmy że będziemy wiedzieć kiedy oczekujesz
    > zwrotu podatku (np. VATu z tytułu nabycia ŚT), załóżmy że
    > przyjdę do *twojego* urzędu podając *moje* konto jako konto
    > do zwrotu... i załóżmy że to nie ja przyjdę a ktoś kto ma
    > zamiar wybyć dajmy na to do Brazylii i zapoda swoje konto...
> [...]
    Dodam tylko że warto zwrócić uwagę na to, iż na NIP-1 mozna podać rachunek
    osobisty (np. do zwrotu dochodowego na koniec roku) a na NIP-B tylko konta
    związane z DG.
    A sprawę dlaczego zwrot poszedł na dane konto a nie na inne najlepiej
    sprawdzić w swoim US - możliwe że któreś konto zostało kiedyś źle podane,
    że zwrot z innego z jakiegoś powodu się cofnął, że kiedyś gospodarcze
    podano jako osobiste (ewentualnie odwrotnie) i inne.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)