  • Data: 2008-04-26 08:05:01
    Temat: Re: Re: "Mała Księgowość" Rzeczpospolitej i fakturowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 Apr 2008, m_kola wrote:

    > działania bo czegoś nie wie to bylibyśmy w epoce kamienia łupanego.
    > Proponuję zatem aby dyskusja wróciła na właściwy tor, jeśli nie
    > chcecie dać rybki to podajcie wędkę. Odeślijcie do konkretnej lektury
    > a nie każcie czytać 3000 postów bo nie wierzę, aby ktokolwiek z Was to
    > zrobił za jednym razem.

    OT, ale to prawda że nie da się za jednym razem.
    Popatrz na to tak: jak chcesz wyjechać samochodem na drogę, to państwo
    zmusza cię (rygorem karnym) do uprzedniego zdania formalnego egzaminu
    "że już dość wiesz".
    Jak włazisz na tę drogę pieszo, to żadnego egzaminu zdawać nie każe.
    Ale jednak masz potrzbne przepisy znać *nim* wejdziesz... :)
    Żeby nie było: jak mniemam, co najmniej istotnej większości zdarza się
    "douczać w trakcie" (tudzież popełniać błędy). Ale "problem 3000 postów"
    nie dotyczy błędów ani douczania, lecz wiedzy co to jest takie zółte
    migające na słupku... (znaczy wiedzy, że to sygnalizator który *w ogóle*
    ma jakiś związek z ruchem na jezdni, przecież ktoś kto tego nigdy
    nie widział, teoretycznie może o tym nie wiedzieć!)
    Z Twojego posta wynikało, że po prawdzie wiesz do czego służą pasy
    (per analogiam co to jest koszt), ale to że światła są nadrzędne wobec
    innych zasad ruchu (ST nie są kosztem i zalicza się je pośrednio)
    zupełnie Cię zaskoczyło.
    Naprawdę, nie miej pretensji!

    BTW: Co do MK RP to nawet nie wiem jak wygląda :)

    pzdr, Gotfryd