  • Data: 2010-11-20 07:30:47
    Temat: Re: Sprzedaz auta bedacego w ST (umowa?)
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    a taka opcja?
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/349318,wycof
    anie_firmowego_auta_moze_byc_opodatkowane.html

    przekazuje na cele prywatne i w momencie sprzedazy pozniej jezeli
    nastapila ona przed uplywem 6lat???? od przekazania na cele prywatne
    to jest to moj przychod z DG czyli place podatek? Czy tutaj normalnie
    licze wg zasadzy "wzialem minus niezamortyzowana czesc"?
    Z tym, ze nie ma jajek ze jak sprzedam przed uplywem 6m od przekazania
    na cele prywatne to costam?

    Dane w DR sa takie same jak w DG z tym, ze jezeli nazwa mpjej DG to
    "jan kowalski supersoft" to w DR jestem jako Jan Kowalski
    Zadnego vatu nigdy nie odliczalem od zakupu auta bo kupilem je
    prywatnie jako uzywke i po wielu latach jak otworzylem DG to ciagnalem
    na ST

    Oczywiscie zadnej supergwarancji nie mam zamiaru dawac - w umowei
    sprzedazy bedzie "widzialy galy co braly"