  • Data: 2023-05-24 12:40:52
    Temat: Re: Ulga dla seniora a zdrowotne.
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-24 o 11:59, Piotr Gałka pisze:

    > I nie wiem, czy już mam żałować. Błądziłem i błądziłem po PUE i nie
    > znalazłem miejsca gdzie mógłbym wpisać i zatwierdzić numer konta
    > bankowego (pamiętaj, że to praktycznie moja pierwsza bytność w PUE ever).
    > Przecież to powinno być takie proste: - jakieś moje dane, tam puste pole
    > na numer konta, wpisuję i jest (przecież jestem zalogowany).

    Logujesz się na pue.
    Z prawej strony na górze klikasz zakładkę -
    profil e-Płatnik.
    Potem z lewej zakładkę -
    dokumenty ubezpieczeniowe - dodaj dokument
    z listy wybierasz ZUS ZBA -
    potem albo wypełniasz ręcznie albo kreatorem.
    Kreator wygodniejszy, bo wpisujesz tylko to co zmieniasz a resztę samo
    edytuje.
    Tam zobaczysz listę rachunków, które są wpisane do ZUS i możesz dodać nowy
    ( akurat to sprawdzałem, bo przy tym wnisoku się okazało, że najstarszy
    mój rachunek zgłaszany jeszcze na ZBA papierowym w systemie nie był
    wczytany)