  • Data: 2008-09-23 11:55:00
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 11:46
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbadue$mo9$1@news.onet.pl>):

    > No to gratuluję, ja tam nic zazwyczaj nie namierzam.
    > Bo tu nie chodzi o 60 zł, tylko o brak wyboru.

    No ustaliliśmy, że mamy inne gusta... Ty uwielbiasz wrzaski i gwizdy :D

    > I bardzo dobrze.
    > Będzie więcej miejsca na nadawane w niezłej jakości TE SAME i INNE TEŻ
    > programy.

    Miejsca to jest w trzy dupy... No chyba że w DC jest za ciasno. Ale w gdzie
    indziej? U mnie lata 5 programów, a założę się, że się zmieści dużo więcej.

    > Jak mają tvp2 to zazwyczaj będzie i cyfrowa tv.

    Albo nie będzie. Cyfrowa TV wymaga jakości sygnału jak żyleta. Więc jak na
    wsiach mają śnieżące coś, co może czasami słabo widać, ale jednak coś
    widać, a i głos słychać, to po prostu zostaną z niczym.

    Pomijam koszt dekoderów i zmniejszanie wygody używania takowych.

    > Aha, czyli 60 zł miesięcznie możesz płacić, ale 100 zł jednorazowo, to
    > będzie za duży wydatek?

    Znaczy mówisz o 100zł na dekoder? No nie, do tego czasu to się zdecyduję na
    CP pewnie :D bo wiesz, 100zł jednorazowo, żeby mieć 1 kanał, to już wolę
    jednak 60zł miesięcznie i mieć full wypas :D

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 12:10
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbafe0$ajh$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Mówimy o cyfrowej telewizji NAZIEMNEJ bo na taką zmienić się ma obecna
    > analogowa telewizja naziemna.
    > Nikt nikogo nie zmusza do instalowania anteny satelitarnej.
    > Może się co najwyżej pojawić konieczność zakupu przystawki do starszych
    > modeli telewizorów.

    Niekoniecznie. Pozostaje problem słabego sygnału, o czym wszyscy zapominają.

    > Jak trzeba było dokupywać przystawki do telewizorów które nie
    > obsługiwały PALa to też tragedii nie było.

    e-e. Można było nie kupować a oglądać. Sam tak oglądałem na starym Rubinie.
    Teraz nagle odetnie się biednych (nie stać ich na dekoder) oraz dalekich
    (sygnał będzie za słaby).

    > Poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z tematem pozbawiłoby Cię
    > niejednego powodu do narzekań i lamentów.

    Wszyscy już wiedzą, że masz osobiste problemy życiowe i odreagowujesz
    kompleksy na mnie, więc może daruj sobie osobiste wycieczki?

    --
    Tristan