  • Data: 2008-09-23 12:27:06
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > No ustaliliśmy, że mamy inne gusta... Ty uwielbiasz wrzaski i gwizdy :D

    A Ty archiwum starych filmideł i seriali dla przygłupów.
    Jasne że wolę dobry sport na żywo.

    > Albo nie będzie. Cyfrowa TV wymaga jakości sygnału jak żyleta.

    Nieprawda.
    Wystarczy niezły sygnał.
    U mnie wszystkie programy w analogu smużą niemiłosiernie, dvb-t chodzi jak
    złoto.
    50 km od nadajnika.

    > Znaczy mówisz o 100zł na dekoder?

    Tak.

    > No nie, do tego czasu to się zdecyduję na
    > CP pewnie :D bo wiesz, 100zł jednorazowo, żeby mieć 1 kanał

    Jaki znowu jeden?
    Już teraz mam 12 (7 telewizyjnych).
    A za tuner dvb-t zapłaciłem 95 zł.
    Można było nawet mniej. ;-)