  • Data: 2009-07-14 21:03:17
    Temat: Re: [press] Podatek progresywny zaskarżony do TK
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisal:
    > To już kwestia tego gdzie się zatrzymamy. Jeśli uznamy że socjalizm
    > stwarza problemy które potem bohatersko rozwiązuje, to tak
    > - drogi są publiczne, a więc niczyje, więc bogaty musi płacić
    > większe podatki, bo gdyby jeździł po prywatnych, to przecież płaciłby większe
    opłaty.

    Kapitalizm jak widac po ostatnich wydarzeniach stwarza nie mniejsze
    i rownie bohatersko je rozwiazuje z publicznych pieniedzy.
    A co do prywatnych drog: wybacz, ale ja dosc czesto musze
    jezdzic A4 Krk-Kt i szlag mnie trafia za kazdym razem,
    gdy trace czas w kolejce do bramek. Obsmiane winietki Pola
    bylyby wielkroc lepszym rozwiazaniem. To tyle w kwestii
    ponoc bezwzglednej wyzszosci prywatnego nad publicznym.

    > Tak można dyskutować do emerytury i każdy zostanie przy swoim.

    My tak, ale ci wyzej usiluja nam wedlug swoich wizji swiat
    kreowac. I to juz nie jest zabawne.

    > Jest jeden problem - podatek dochodowy oprócz funkcji fiskalnej
    > pełni funkcję inwigilacyjną.

    No i? Jak kaza ci w dalszym ciagu wpisywac wszystkie kwoty
    nawet bez odprowadzania podatku to cos sie zmieni? Jak chcesz
    zmusic lekarzy do wprowadzenia kas fiskalnych, to wystarczy
    dac minimalna, sladowa ulge na leczenie dokumentowana rachunkami :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek