  • Data: 2002-01-30 15:33:48
    Temat: Re: współpraca z amazon.com - koszty uzyskania?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2002, MaXxX wrote:

    >+ Regularnie powtórzę pytanie, może tym razem ktoś coś wie :)
    >+
    >+ Prowadzę w Internecie sklepik, sprzedający artykuły m.in. we współpracy z
    >+ księgarnią wysyłkową Amazon. Mam z tego przychód przekraczający kwotę
    [...]
    >+ ŻADNE koszta uzyskania, "bo to firma zagraniczna", "bo nie ma umowy o pracę"

    Nie ma IMHO nic do rzeczy.
    Pytanie: czy masz *jakąkolwiek* umowę.
    Bo jeśli tak - to koszty powinno się dać odliczyć !
    I to właśnie dlatego że nie ma umowy o pracę :)
    BTW: np. w umowie o dzieło jest zryczałtowany KUP (20%), ale
    w razie udokumentowania można rozliczyć koszty rzeczywiste.
    Ja rozumiem stanowisko US - nie wiedzą jak to ugryźć :]
    [...]
    >+ do swojej grafiki praw autorskich nie sprzedawałem Amazonowi!) to jakieś
    >+ koszty uzyskania mi się należą. Zaznaczę też, że nie prowadzę DG.
    >+
    >+ Czy nadal nikt nic nie wie??

    Pewnie jak zwykle dziura w prawie: nikt nie przewidział
    że można zarabiać w podmiocie zagranicznym :( siedząc
    w kraju. Jak się czegoś (jako najbardziej zainteresowany)
    dowiesz to daj znać na grupie :)

    Pozdrowienia, Gotfryd