eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDG nazwa firmy na pieczatce › Re: DG nazwa firmy na pieczatce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!localh
    ost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG nazwa firmy na pieczatce
    Date: Fri, 15 Jun 2007 15:33:25 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0706151525290.4036@athlon64>
    References: <f4obbh$sq4$1@nemesis.news.tpi.pl> <f4odos$voe$1@news.onet.pl>
    <f4ophb$kht$1@inews.gazeta.pl> <f4ouq3$ne2$1@news.onet.pl>
    <f4padq$pqk$1@news.onet.pl> <f4r6sr$cea$1@news.onet.pl>
    <f4r82c$kju$1@nemesis.news.tpi.pl> <f4ran5$p1s$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0706142302200.3296@athlon64> <f4tblu$pef$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: ack66.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1181916236 25115 83.16.62.66 (15 Jun 2007 14:03:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Jun 2007 14:03:56 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f4tblu$pef$3@news.onet.pl>
    X-X-Sender: moj@[athlon64]
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:184298
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 15 Jun 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Dlatego lepiej mieć przedsiębiorstwo Jamniki Wrak Tristana,

    To Twoje zdanie. Możesz takie mieć.
    Tyle, że nie jest to obowiązująca zasada, że "lepiej" AFAIK :O

    > bo po sprzedaży
    > będzie nadal Jamniki tyle że Jamniki Zenobiusz Bryczko. Przy unikaniu
    > eksponowania nazwiska w zasadzie można nawet uniknąć zauważenia przez
    > klientów zmiany.

    Tylko tych ...co najmniej lekkomyślniejszych (żeby kogoś nie obrazić
    przy okazji ostrzejszym sformułowaniem) klientów.
    Ci ostrożniejsi zaczynają właśnie od sprawdzania nazwisk.
    Bez tego sprawdzania są płacze i zgrzytania zębów - na wszystkich
    grupach news zahaczających jakkolwiek o jakikolwiek sprzęt również.
    Kupuje później taki "nie zwracający uwagi na nazwiska" klient
    fotoaparat marki Praktica... :> (nie idzie o literówkę w nazwie
    typu Sony/Sonny, lecz "prawdziwą" Prakticę żeby była jasność).

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1