eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiMożna sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami? › Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
  • Data: 2015-12-23 17:36:31
    Temat: Re: Można sprzedać coś, czego się nie ma i będzie się pozyskiwało etapami?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.12.2015 o 17:21, Kviat pisze:
    > Egzemplarz (pudełko - towar), linka... ale nie licencję.

    Licencję. Np. MOLP na określoną liczbę. Ma numer licencji i kod
    autoryzacji OPEN.

    O np. takie coś:

    http://en.zimagez.com/zimage/licencja1.php
    http://en.zimagez.com/zimage/licencja2.php

    To akurat jest staaaara licencja sprzed 10 lat albo więcej, którą Action
    jako resseler sprzedał do MEN. I np. taką licencję może Action sprzedać
    mi, a ja sprzedać dalej klientowi. Cały czas w systemie są dane klienta.

    > To zależy na co ta umowa...
    > Ale ogólnie ma taką wartość, ile zapłaciłeś producentowi za prawa, które
    > od producenta dostałeś.
    > Jak dostałeś za darmo, to wiadomo - wartość rynkowa.

    No więc wartość rynkowa jest zero, bo żaden z dystrybutorów nie płaci.

    > No.... Czyli ty nie sprzedajesz licencji (nie sprzedajesz prawa do
    > użytkowania).

    Niech ci będzie.

    > I się wyjaśniło.

    Czyli mogę sprzedać na 3 lata i zamawiać po kawałku roczne?