    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [pr] Fax faktury
    Date: Thu, 24 Mar 2005 22:43:51 +0100

    On Thu, 24 Mar 2005, Jan Werbiński wrote:

    > + Faks wydrukowany za pomocą kombajnu biurowego jest oryginałem

    Była mowa o wydrukowaniu za pomocą *faksu* a nie *drukarki*.
    To czy faks jest w "kombajnie" jest przecież bez znaczenia:
    istotne z p. widzenia który poruszam jest czy generuje kopię
    *istniejącego* papieru (dokumentu).
    To że technicznie taki fakt jest bez znaczenia podkreślałem
    - ale *formalnie* faks to jest *kopia* - a *wdruk* to już
    niekoniecznie :)

    > + ponieważ to
    > + jest zwykła drukarka ze skanerem. Jeżeli teraz wydrukujemy go zdalnie na
    > + cudzym faksie też jest oryginałem.

    Jeśli WYDRUKUJEMY. Na drukarce a nie na faksie, generując "oryginał"
    a nie "skopiowane" dane...
    Jeśli ZESKANUJEMY *oryginał* to otrzymujemy *kopię*.

    BTW: kopia wykonana faksem nie jest (z prawdopodobieństwem
    w okolicy 100%) identyczna z oryginałem :)

    > + Różnica polega jedynie na długości kabla.
    > +
    > + Jeżeli nie jest oryginałem to co jest? RAM?

    Nie rozumiem.
    Jeśli dane idą *z komputera* do *drukarki* to IMO nie ma
    podstaw aby uważać że po drodze był *faks*.
    A wyrok (i komentarz) dotyczy faksu,,, !

    > + > A jest ona IMO mało sensowna - PRAKTYCZNIE.
    > + i niepotrzebna

    No jasne. Tylko o nas obowiązuje "kult papierka" :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)