    From: "BAH" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [pr] Fax faktury
    Date: Fri, 25 Mar 2005 09:30:45 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@host-ip58-233.crowley.pl

    wiadomości
    > ...i okresie sprzed 1.V. IMO jakieś znaczenie to ma, nawet jeśli
    > są uwagi do "stanu aktualnego".

    Wtedy podważenie "oryginału z faksu" było proste:
    - brak podpisu (najwyżej skan podpisu)

    > IMO to układ jest prosty: każdy z nas musi się zgodzić że
    > faks jest KOPIĄ. Z zasady działania - odtwarza obraz
    > ORYGINAŁU... i to jest problem którego nawet w naszych
    > optymistycznych rozważaniach obejść się nie da :(

    Nie kazdy musi się zgodzić co jest oryginałem.
    Teraz gdy nie jest wymagany podpis jest jeszcze trudniej
    o jednoznaczną interpretację.

    > Argumentujez przeciw możliwości drukowania po stronie
    > klienta ? ;) Przecież TAKĄ (lub zliżoną - "o bezpieczeństwo
    > obrotu") argumentację przyjmuje NSA.
    > A jest ona IMO mało sensowna - PRAKTYCZNIE.

    Chodzi mi bardziej o moje bezpieczeństwo gdy wysyłam
    fakturę e-mailem.
    Mało sensowne i mało praktyczne jest
    "prawo pisane na kolanie na wczoraj".
    Konsekwencje są niestety trudne do określenia.
    Jak postąpi UKS jak znajdzie u Klienta "4 oryginały"
    tej samej faktury ?

    Skoro odpowiadam za to czy Wystawca ma fakture,
    to mogę i odpowiadać za to ile razy Odbiorca ją wydrukował.

    BAH