eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!! › Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    From: "Jaco" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakupy VAT, czy muszę wpisywać to do ewidencji zakupów!!
    Date: Fri, 27 Feb 2004 12:36:38 +0100

    Chciałem sobie kupić kilka części komputerowych w hurtowni na użytek własny,
    a że posiadam małą firemkę to mogę taniej kupić (po cenach hurtowych), czy
    muszę to wpisywać w ewidencji VAT (nie chcę odliczać VATu!!!), czy poprostu
    zapominam że to kupiłem na fakturę poprzez moją firmę i nigdzie tego nie
    wpisuję. Oczywiście zostawię sobie fakturę zakupu na jakiś nie miły wypadek
    podlegający jeszcze pod gwarancję.