  • Data: 2022-05-26 20:32:55
    Temat: Re: Czy PPK jest waloryzowane?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2022-05-26, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jeśli tak definiujesz warunki, to nie ma sensu oszczędzać niczego,
    > nigdzie i w niczym. I w ogóle nie ma sensu trzymać żadnych pieniędzy.
    > Bo rząd sobie rozporządzeniem coś-tam.

    Ale zauważ, że akurat do innych pieniędzy jest trochę trudniej
    się dobrać, bo te inne są już takie bardziej własne
    i dotykanie tego spotkało by się z reakcją.
    Natomiast PPK czy OFE to takie składane jest: trochę płacił pracodawca,
    coś tam dokładało państwo, więc o wiele łatwiej medialnie
    przepchnąć pomysły na zarządzanie tym przez państwo.

    Natomiast co do samego zaufania do Państwa jako instytucji,
    to nie mam żadnych złudzeń, że zrobi coś dla obywateli.