  • Data: 2013-03-08 19:50:16
    Temat: Re: DG - remont budynku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Mar 2013, 5...@5...174042.invalid wrote:

    > cac w

    > A mnie zastanawia jaki podatek od nieruchomości Ci gmina naliczyła na
    > podstawie tak "sprytnie" skonstruowanego AN, i dlaczego...

    Przy założeniu prawdziwości tej tezy widzę w niej uchybienie.
    Podatek od nieruchomości w DG wylicza się AFAIR samemu, tylko
    dla "niedziałalności" wymiar jest obowiązkiem gminy.
    Coś źle wiem?
    Bo jeśli oba powyższe zastrzeżenia są prawdziwe (że wpis w KW
    wystarczy do uznania za "gospodarcze" oraz obowiązuje samoopodatkowanie)
    to wtopa jest niczym przy ZUSie (jak wykryją, to mogą łupnąć zarówno
    karą jak i podatkiem z odsetkami parę lat wstecz).

    Zastrzegam, że *nie* odnoszę się do tezy iż sam wpis do EW ma
    wystarczać do opodatkowania "gospodarczego", nie pamiętam i nie
    mam zdrowia teraz szukać po ustawie od podatków lokalnych
    jakie tam jest kryterium "zaliczenia" :)

    pzdr, Gotfryd