  • Data: 2013-03-09 09:00:16
    Temat: Re: DG - remont budynku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Mar 2013, 2...@7...214448.invalid wrote:

    > Teza została postawiona na podstawie doświadczenia -- ja je mam, a ty? ;P

    Jeśli chodzi o niepodpadnięcie pod "nieruchomości gospodarcze" to tak ;)

    > Nie, nie chcę dyskutować co by było gdyby sie odwołać od decyzji, tylko o
    > faktach

    > Przecież urzędnik może (nie koniecznie ma prawo) określić podatek jaki mu
    > wyjdzie...

    Może.
    Ale to jest relatywnie mało groźne.
    W szczególności nie grozi bonusami w rodzaju mandatu.
    Już zajrzałem do ustawy :> - rzeczywiście, nie ma samoopodatkowania,
    więc nie ma problemu.

    > Chwila, "Stawający <rodzice> darują zabudowaną działkę gruntu numer XXX",
    > skąd Ci się Ewidencja Wyposażenia objawiła w tym kontekście? ;P

    A z kiksu, jakżeby inaczej, o KW myślałem :) (równie bez sensu
    bo takiej informacji tam również nie ma).

    pzdr, Gotfryd