  • Data: 2021-04-15 20:36:39
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-15 o 19:36, cef pisze:

    > Ja prowadzę od 2003.
    > Nigdy nie zapłaciłem żadnej kary za cokolwiek związanego
    > z prowadzeniem dokumentacji.

    Ale to już jest bardziej cywilizowany okres.
    Już nie było np. nie uznawania za koszty (za ostatnie ileś tam lat), ze
    wszystkimi tego konsekwencjami, faktur na których, ktoś, kto ci ją
    wystawiał, zamiast słowa 'Oryginał' umieścił słowo 'Orginał'. A takich
    było sporo bo jakaś fabryka papieru (kilkuwarstwowego - z kopią od razu)
    do drukarek komputerowych się pomyliła. W czasie drukarek igłowych to
    był najprostszy sposób uzyskania oryginału i kopii w rozsądnym czasie.

    A teraz tak mi przyszło do głowy, a może to była fabryka zarządzana
    przez państwo i to nie była przypadkowa pomyłka....
    P.G.