  • Data: 2021-04-15 19:36:01
    Temat: Re: Jakiś program do masowego wypisywania SD-Z2?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-15 o 19:03, Piotr Gałka pisze:
    > W dniu 2021-04-15 o 17:26, cef pisze:

    > Ja założyłem, że raz ogarnę ten temat i potem już wdrożę jakąś rutynową
    > procedurę.
    >
    > W każdym razie wygenerowanie potwierdzeń za dowolny okres w mBanku to
    > tylko nieco dłuższa sekunda.

    Jakoś trzeba rozwiązać problem.
    Myślę, że to dobra droga, tylko zinformatyzowałbym proces skłądania SD-Z2.

    > Z tym co muszę rozliczyć według skali wpadam w 33,7%.

    Ja postanowiłem nie zaprzątać sobie głowy tymi wyliczeniami
    i kwotami wolnymi. Jak się skończy recesja, to i na liniowym
    sobie odbiję.

    > My od zawsze (czyli od 88) prowadzimy sami.
    > Za 88 zapłaciliśmy karę za to, że w tym samym wierszu wpisywaliśmy
    > rachunek za zakupione elementy i bilet kolejowy (w innej kolumnie) jako
    > koszt zakupu.

    Ja prowadzę od 2003.
    Nigdy nie zapłaciłem żadnej kary za cokolwiek związanego
    z prowadzeniem dokumentacji. Kontroli różnych trochę było-
    szczególnie w VAT (bo stałe zwroty) od kiedy jest JPK, to przestali
    potrzebować.