  • Data: 2021-07-29 19:54:19
    Temat: Re: Korekta do korekty
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.07.2021 o 11:58, J.F. pisze:
> [...]

    Nie ma już daty sprzedaży!
    Ludzie, do cholery, czytajcie przepisy!

    Art. 106e. 1. Faktura powinna zawierać:
    1) datę wystawienia;
    (...)
    6) datę dokonania lub zakończenia dostawy towarów lub wykonania usługi
    lub datę otrzymania zapłaty, o której mowa w art. 106b ust. 1 pkt 4,
    o ile taka data jest określona i różni się od daty wystawienia faktury;
    KONIEC CYTATU

    Nie ma żadnego punktu w którym wymieniona by była data sprzedaży.

    Albo weźcie sobie do ręki jakąś fakturę wystawioną przez kogoś
    normalnego (przecież macie jakieś koszty i bierzecie faktury!) i na tych
    fakturach jest jak wół: "Data zakończenia dostawy/usług" - albo
    podobnie..., A NIE DATA SPRZEDAŻY.

    > No nie wiem - bo jak twierdzisz, ze powinna byc data sprzedazy ... to
    > kiedy byla sprzedaż ?

    I takie są efekty wystawiania korekt przez ludzi, którzy nie mają
    pojęcia co robią.
    Przecież jakby korekta odnosiła się do dokumentu źródłowego (tak jak
    powinno być A NIE DO POPRZEDNIEJ KOREKTY), to by nie było żadnych
    wątpliwości jaka data powinna być.

    Pozdrawiam
    Piotr