  • Data: 2008-04-24 19:19:54
    Temat: Re: "Mała Księgowość" Rzeczpospolitej i fakturowanie
    Od: m_kola <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Kwi, 15:19, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Oczywiście. Za odpowiednią opłatą.
    >
    > Problem w tym, że powszechnie spotyka się dziwny wstręt do płacenia
    > innym za ich wiedzę.
    >
    > Jak po raz kolejny słyszę "ale to pani zajęło 15 minut, czemu tak drogo"
    > albo "ta opinia ma tylko 4 strony" to przypomina mi sie anegdotka, jak
    > to pewnemu panu profesorowi popsuł się telewizor, magik z serwisu
    > przyjechał, podłubał 5 minut i skasował 200zł. Na protesty, że przecież
    > to był drobiazg serwisant rozpisał fakturę
    > 1. 15zł - lampa
    > 2. 15zł - wymiana lampy
    > 3. 170zł - bo to ja wiem która

> [...]

    Maddy - z całym szacunkiem ale pytam bo mogę spróbować dowiedzieć się
    czegoś a skoro uczestniczysz w dyskusji to odpowiedz a nie pisz o
    wstręcie do płacenia z czyjąś wiedzę.
    Moje pytanie dotyczy konkretnie programu "Mała księgowość" i brzmi:
    gdzie co i jak powinienem wpisać takie koszty. Proszę o odpowiedź,
    jeśli ktoś będzie miał pytanie z dziedziny, którą ja się zajmuję to
    odpowiem a nie napiszę "zapłać to się dowiesz".
    Jestem zielony w temacie i chcę się czegoś dowiedzieć, nie piszcie, że
    idę na łatwiznę bo nie sądzę żeby każdy z Was potrafił wszystko od
    razu. Być może nie nadaję się na przedsiębiorcę ale żebym się o tym
    przekonał muszę spróbować;)
    Pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź. W jaki sposób w "Małej
    Księgowości" Rzeczpospolitej wprowadzić faktury zakupowe aby poprawnie
    zostały rozliczone i ujęły się we wszystkich ewidencjach.